‘’Gesprekstechniek kun je niet vaak genoeg oefenen.’’

‘’Ook de klachtroutes weer opgefrist.’’

 

Cursus Gesprekstechniek in het vertrouwenswerk in company

Voor contactpersonen en vertrouwenspersonen die weten wat hun taak is en bekend zijn met de verschillende klachtroutes, is de volgende stap om deze kennis toe te passen in gesprekken met klagers: leerlingen, ouders en collega’s/personeelsleden.

Wilt u precies weten welke ele­menten noodzakelijk zijn voor een constructief gesprek tussen klager en contactpersoon/vertrouwenspersoon, dan is de cursus iets voor u.

Deze cursus is een combinatie van informatie over gesprekstechnie­ken en het praktisch oefenen van gesprekken. De casuïstiek die u wordt voorgelegd is gebaseerd op waargebeurde schoolsituaties.

Voor wie?
Voor ervaren vertrouwenspersonen

Duur
Twee dagdelen

Kosten
€ 2250,- all-in voor een groep van maximaal 15 personen, exclusief reiskosten

Data, tijd, plaats
In overleg