“Casussen zijn altijd leerzaam”

”Goed om ervaringen uit te wisselen met collega’s”

 

Opfrissen voor contactpersonen in company 

 

De meeste contactpersonen op scholen begeleiden gelukkig niet aan de lopende band klagers. Weinig klachten is natuurlijk een positief signaal voor de school, maar kan ook betekenen dat de kennis en vaardigheden van de contactpersoon wat wegzakken. Voor contactpersonen die hun kennis en vaardigheden willen bijhouden is deze opfris-dag bedoeld.

In het kader van hun taak’ ‘opvang van de klager’’ nemen de contactpersoon stap voor stap praktijksituaties onder de loep, zodat ze de klager gericht in contact kunnen brengen met de functionaris die de klacht kan wegnemen. De praktijksituaties zijn gebaseerd op waargebeurde klachten. Mogelijk valt er nog een en ander uit te leren voor de eigen schoolsituatie.

Echt een dag vol inhoud voor contactpersonen die zichzelf scherp willen houden.

 

 

 

Voor wie?

Voor netwerken van contactpersonen onder één schoolbestuur PO, VO en MBO

Duur
Twee dagdelen

Kosten
€ 2250,- all-in voor een groep van maximaal 15 personen, exclusief reiskosten

Data, tijd, plaats
In overleg